هتل هاي دبي | هتل هاي امارات | تور دبي هتل هاي دبي | هتل هاي امارات | تور دبي .

هتل هاي دبي | هتل هاي امارات | تور دبي

دانستني هايي در مورد تور دبي

ir3570-2

 

انواع تور دبي

آنچه بايد در مورد تور دبي بدانيم

در مقاله تور دبي به معرفي انواع تورهاي مربوط به دبي مي پردازيم تا بتوانيد با مطالعه آن ها سفري چند روزه براي خود و عزيزانتان برنامه ريزي كنيد.

خدمات تور دبيمطمئنا خاطره انگيزترين بخش از سفر به دبي، تورهاي گردشگري دبي و اطراف آن مي باشد كه از جمله فراموش نشدني ترين تورهاي دبي مي توان به تور صحرا ،تور خور، اتوبوس دو طبقه، Wonder Bus، پارك آبي و.. اشاره كرد. تورصحرا (Safari) يكي از معروفترين تورهاي دبي مي باشد.

بهترين زمان استفاده از تور دبي
از آنجايي كه دبي يك شهر صحرايي در كشور امارات مي باشد، جاي تعجبي نيست كه آب و هواي گرم و روزهاي شديدا آفتابي داشته باشد. گرم ترين ماه هاي دبي بين ماه هاي مي تا سپتامبر مي باشد كه دماي هوا به ۳۹ و ۴۰ درجه مي رسد و احتمال بارش باران تقريبا صفر است.

آنچه در مورد تور دبي بايد بدانيم :* تورهاي دبي همه روزه در چندين ساعت پروازي با پروازهاي داخلي همچنين با پروازهاي خارجي برگزار ميگردد. لذا مسافرين محترم تور دبي ميتوانند با توجه به ظرفيت خالي پروازها، پرواز دلخواه خود را انتخاب نمايند .

* تعداد شبهاي اقامت براي تور دبي به دلخواه مسافران قابل تغيير است ليكن اين تورها معمولا به صورت سه شب و چهار روز و يا چهار شب و پنج روز از طرف مسافران رزرو ميگردد .

* رواديد ( ويزاي) كشور امارات متحده عربي به سه صورت ويزاي عادي ، ويزاي فوري و ويزاي خيلي فوري قابل درخواست ميباشد.

* تورهاي دبي در هتل هاي با درجه سه ستاره به بالا برگزار مي شود. و قيمت تور دبي بسته به روز و هتلي كه انتخاب ميكنيد متفاوت مي باشد.

* براي آگاهي بيشتر مسافران از تور دبي، نقشه و راهنماي گردشگري دبي در اختيار كليه مسافرين آژانس قرار ميگيرد.

تور لحظه آخري دبي,تور دبي,تور دبي ارزان

تور گردشگري دبي
تور مسافرتي دبي:تور پارك آبي ( Wild Wadi) دبي: يك ماجراجويي فراموش نشدني در پيشرفته ترين پارك آبي دنيا در انتظار شماست. اين پارك با مساحتي حدود ۵ هكتار مابين هتل مشهور برج العرب و هتل ساحلي جميرا قرار دارد. پارك آبي وايلد وادي به شكلي طراحي گرديده تا ساعتهاي مديدي از لذت و هيجان را به جستجوگران هيجان و همچنين خانواده ها تقديم نمايد. با بيش از ۲۳ نوع وسيله تفريحي و سرگرمي آبي كه بيشتر آنها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند و لذا بازديد كنندگان قادر خواهند بود تا بصورت پيوسته از حركت بر روي آب در طول اين مراحل لذت ببرند. طراحي هنرمندانه وسيله ها شامل هشت سرسره آبي انفجاري و دو بخش موج سواري در اين پارك، هيجان فوق العاده اي را براي تمامي سنين به همراه مي آورد.شما مي توانيد حالت بي وزني را در قسمت سرسره سرعت در حالت سرخوردن با سرعت ۸۰ كيلومتر در ساعت بدون ديدن كوچكترين آسيبي تجربه نماييد.

اين سرسره بلندترين و پر سرعترين سرسره دنيا (بغير از آمريكاي شمالي) مي باشد كه يك سقوط نفس گير ۳۳ متري همراه با يك آبشار به عمق وادي را براي شما خلق مي نمايد. اين پارك بر اساس افسانه قديمي سندباد طراحي گرديده است. نوع طراحي و توجه به جزئيات مانند خلق شخصيت هاي كارتوني براي كمك كردن به ساختار موضوع باعث گرديده تا اين پارك آبي، جايزه بهترين طراحي و ارائه پارك هاي آبي را از طرف انجمن نوآوري در ساخت پارك هاي آبي، به خود اختصاص دهد.

تور مسافرتي دبي,نرخ تور دبي,تور دبي

تور پارك آبي دبي
تور بالون دبي : شما مي توانيد از درون بالون كه به ملايمت در هوا شناور است، هواي خنك سپيده دم را در حالي كه در ارتفاع چند متري بر فراز ريگزار سرخ شناور هستيد، حس كنيد و با شگفتي چشم اندازهايي را كه زيرپايتان پديدار مي شود را تماشا كنيد و صحرا را از جايي ببينيد كه كمتر كسي ديده است و بيابان عظيم را بنگريد و به تماشاي كوههاي نا هموار هاجر در شرق بپردازيد و افق مدرن دبي را در غرب، نظاره كنيد.

تور دبي,قيمت تور دبي,تور دبي ارزان

تور بالن دبي
تور Wonder Bus دبي: اين وسيله نقليه در خشكي بصورت يك اتوبوس عمل مي كند و در آب بصورت يك اتوبوس دريايي حركت مي كند. سفر با اين اتوبوس، سفري مهيج و فراموش نشدني خواهد بود اين نوع از تور دبي براي نخستين بار در خاورميانه ارائه مي شود. شما سوار بر يك اتوبوس ابتدا گردشي در شهر خواهيد داشت و سپس سوار بر همان اتوبوس وارد خور دبي مي شويد و ساعتي را به گردش بر روي اين خور مي پردازيد. داخل اين اتوبوس به امكانات مختلفي از جمله سيستم برودتي مجهز گرديده است. جليقه نجات و ساير تجهيزات مورد نياز در مواقع ضروري نيز در اين اتوبوس تعبيه گرديده است. يك راهنما در طول سفر اطلاعات جالبي را در اختيار شما قرار خواهد داد.

مكانهاي تفريحي دبي,تور دبي,ارزانترين تور دبي

تور Wonder Bus دبي
تور خور دبي: يكي از ديدني ترين تورهاي دبي، تور خور مي باشد. در اين تور دبي، بازديدكنندگان سوار بر لنچ چوبي سنتي يا كشتي هاي كوچك توريستي (Cruise) به گردش در خور دبي مي پردازند. تماشاي شهر دبي در هر دو فرم قديمي و مدرن در طول اين سفر آرام، خاطره اي فراموش نشدني خواهد بود. لنچ ها و كشتي هاي مورد استفاده در اين تورها داراي سيستم برودتي مجهزي مي باشند و لذا مسافران گرما را حس نخواهند كرد. مدت زمان تور مابين يك تا چند ساعت مي باشد. در تورهاي گرانتر شما شام را نيز بر روي عرشه كشتي صرف خواهيد نمود.

تور دوبي,تور لحظه آخري دبي,تور دبي

تور خور دبي
تور اتوبوس دو طبقه دبي: اين اتوبوس ها هر يك ساعت و نيم يكبار از مقابل مركز خريد وافي در منطقه بردبي حركت مي كنند و در طول مسير در نقاط مختلفي توقف هاي كوتاهي دارند. ديداركنندگان از دبي مي توانند مناظر شهر را از طبقه دوم اين اتوبوس هاي دوطبقه مشاهده كنند. اين اتوبوس ها داراي ۴۴ صندلي در طبقه بالا و ۲۸ صندلي در طبقه پايين هستند. چشم انداز شهر از طبقه دوم اين اتوبوس ها كه تقريبا سرباز نيز هستند، بسيار جالب است. يك راهنما نيز در طول مسير اطلاعات جالبي از گذشته و حال دبي را براي شما بازگو مي نمايد.

تور لحظه آخري دبي,تور ارزان دبي,تور دبي

تور اتوبوس دو طبقه دبي

تورصحرا (Safari) دبي : يكي از معروفترين تورهاي دبي مي باشد. هدف اصلي در ارائه اين تور دبي، نشان دادن چهره واقعي كوير و زندگي باديه نشينان به بازديدكنندگان مي باشد. مدت زمان اين تور دبي مي تواند بين چند ساعت تا چند روز متفاوت باشد. در رايج ترين تور شما حدود ساعت ۳ يا چهار بعد از ظهر به طرف صحرا حركت كرده و در اولين قسمت با ماشين هاي چهار محور (۴WD) به گردش در ميان تپه هاي شني كوير مي پردازيد. سپس به يك كمپ مي رسيد كه بصورت سنتي ساخته شده است. صرف شام،نوشيدني، استفاده از بوفه كامل،موزيك و رقص عربي در زير آسمان زيبا كوير و منقش كردن دست خانمها به طرح هاي سنتي به وسيله حنا از برنامه هاي اين بخش مي باشد. اين تور با بازگشت در حدود ساعت ۱۰ شب پايان مي يابد.

تورهاي دبي,تور گردشگري دبي,جاهاي ديدني دبي تور صحرا دبي
تور بازديد از شهر دوبي : چهره جديد و قديمي شهر دبي را قسمت به قسمت ببينيد، بازارهاي محلي، بازار ماهي، خانه هاي بادگير بستكيه، مساجد، منطقه هاي تجاري رونق يافته با ساختمانهاي مدرن و موزه دبي، برخي از مناطق دبي هستند كه در غالب تورهاي نيم روز قابل بازديد مي باشند. تورهاي نيم روزي شهر دبي با همراهي راهنمايان مجرب، زمان بسيار خوبي براي شناخت ابعاد گسترده فرهنگي و اجتماعي و اقتصادي اين شهر مي باشد.

قيمت تور دبي,تور دبي ارزان,هزينه تور دبي


برچسب: ، بهترين ديسكو هاي دبي، تور با كشتي دبي، تور هوايي دبي، دانستني هاي تفريحي در دبي، نكاتي در مورد سفر به دبي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۵۷:۵۲ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :